Gisteren op 20 mei ontvingen we de sleutelsvan Woningbelang. Aansluitend daarop kregen enkele bewoners hun sleutel. Vandaag werden de overige sleutels overhandigd. Tijd voor een glaasje bubbels!
Lang op gewacht maar heeeeel erg de moeite waard! Wat is het mooi geworden en we wensen iedereen heel veel woongeluk